Betaling en prijzen
De prijzen van onze producten zijn onderhevig aan schommelingen die worden beïnvloed door vraag en aanbod, beperkte promotionele verkoop en vele andere factoren.
Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij geen verdere details kunnen verstrekken over onze interne prijsberekeningen.
Wij raden u aan onze website van tijd tot tijd te bezoeken omdat wij regelmatig promoties hebben en u in te schrijven op onze nieuwsbrief om exclusieve speciale aanbiedingen en kortingen te ontvangen.
Als u al een bestelling op onze website hebt geplaatst en de prijs is veranderd, kunt u contact opnemen met onze klantenservice en zullen wij het prijsverschil terugbetalen.
Wij raden u aan onze website van tijd tot tijd te bezoeken omdat wij regelmatig promoties hebben en u in te schrijven op onze nieuwsbrief om exclusieve speciale aanbiedingen en kortingen te ontvangen.
Bij een terugbetaling ontvangt u het geld altijd via de oorspronkelijke betalingsmethode.
Je hebt een gedeeltelijke of volledige terugbetaling aangevraagd maar deze nog niet ontvangen? Dat vinden we heel vervelend! Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat we je per omgaande kunnen helpen.
Indien u zich heeft ingeschreven voor onze nieuwsbrief en u heeft geen voucher ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst. Wij zullen een oplossing voor u zoeken.
De prijs van een artikel is na afloop van je bestelling verandert op onze website? Of je hebt vergeten de kortingscode in onze nieuwsbrief in te wisselen? Helemaal geen probleem: Onze klantenservice helpt je verder.
Als u als zakelijke klant wilt kopen, neem dan rechtstreeks contact op met onze afdeling Zakelijk door een e-mail te sturen naar [email protected]. Onze collega's zullen u alle informatie geven die u nodig heeft en kunnen u helpen met het aankoopproces als een professionele klant.
Neem contact op met de afdeling in het Engels of Duits en houd er rekening mee dat het 1-2 weken kan duren voordat deze afdeling reageert.
Indien u een bestelling heeft geplaatst maar geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst.
Als u de afschrijving op uw bankrekening niet herkent, controleer dan bij familieleden of vrienden of zij namens u een bestelling hebben geplaatst.
In het geval u nog steeds geen geplaatste bestelling kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
In het geval dat u ons meer geld heeft overgemaakt dan nodig of uw creditcard is belast met het verkeerde bedrag, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen een oplossing voor u vinden.
Vergeet niet om een bewijs van betaling te overleggen.
Uw bewijs van betaling dient de volgende informatie te bevatten:
(PayPal)
- het e-mailadres dat u voor de betaling hebt gebruikt
- naar welke PayPal-rekening (onze e-mail) u hebt betaald
- Bedrag, datum
(Krediet/Debet Kaart)
- het e-mail adres waarmee u besteld heeft
- Bedrag, datum
(Bankoverschrijving)
- Wie heeft de overschrijving gedaan? (Rekeninghouder, IBAN)
- Naar welke rekening werd het geld overgemaakt? (ons rekeningnummer)
- Bedrag, datum
- Beoogd gebruik
Als u een kopie van de factuur wilt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen een oplossing voor u vinden.
In het kader van het bedrijfsbeleid is het niet toegestaan wijzigingen aan te brengen in de factuur nadat deze is uitgereikt. Wij begrijpen dat dit voor u ongemak kan veroorzaken. Gelieve onze oprechte verontschuldigingen te aanvaarden.
Om van de BTW-teruggave te kunnen genieten, moet u eerst als ""professionele klant"" geregistreerd zijn.
Voor toekomstige aankopen zonder BTW, raad ik u aan contact op te nemen met de afdeling die belast is met de verkoop aan professionals: [email protected].
Gelieve deze afdeling in het Duits of Engels te contacteren om een sneller antwoord te garanderen.